Farkkuhamevillitys

IMG_3569-2 IMG_3562-2

Mulla oli yhtenä hauskana lauantai-iltana päällä farkkuhame, ja eräs tyyppi kommentoi sitä näin: "siis onks sulla farkkuhame, mä oon viimeks nähny sellasen jollain tyyliin ala-asteella!". Jep, yhtä yllättynyt mäkin olen ollut siitä, että siitä on tullut yksi mun tämän kesän lempparivaatteista :D Multa itse asiassa löytyy niitä jopa kaksin kappalein. Kuvittelin, että olen liian klassinen tyyliltäni farkkuhameisiin, mutta hölmöähän se on sulkea itseään pois kivoilta jutuilta vaan sen takia, ettei ne muka olisi oman tyylisiä. Sitä paitsi, sehän on ihan yhdistämisestä kiinni, miltä jokin vaate näyttää! Koska farkkuhame tuntuu mun tyyliin tosi villiltä (I know - oon ihan tylsimys), niin yhdistin sen tosi simppelisti vaan valkoiseen liehupaitaan ja consseihin. Myös Converset ovat sellainen juttu, joita en ole pitkään aikaan käyttänyt. Uskon saaneeni joskus yläaste/lukioaikoina niin pahan yliannostuksen valkoisista matalavartisista consseista, ettei niitä ole mun jaloissa sen koomin oikeastaan edes nähty. Muistan, kuinka kirjaimellisesti kulutin loppuun monia pareja näitä kyseenomaisia kenkiä, jolloin niissä oli tyyliin reikä pohjassa. Yhdessä vaiheessa mulla jopa oli ns. "paremmat valkoiset Converset" ja sitten ne kärsineemmät huonommat valkoiset Converset vähän rajumpaan menoon, kuten esim festareille :D  Nykyisin puolestaan Adidaksen, myös poikaystäväni sämpylöiksi ristimät, Stan Smithit ovat olleet mun käyttökengät numero yksi. Sämpylöille vaihteluksi conssit ovat kivan sirot, mikä tekee niistä myös mielestäni nätimmän parin muun muassa hameiden kanssa. Tässä asussa mulla oli itsellä mukava ja nätti olo!


Mitä te pidätte tästä asusta, kolahtaako teihin farkkuhameet? :)


9 kommenttia

  1. Siis kyllä, farkkuhameet iskee todellakin! <3 Mulla löytyy sellainen jossa on nappeja ylhäältä alas asti mutta tuollainen simppelimpi olis kanssa ihana!

    http://taruanuelina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, kiva kuulla et säkin tykkäät!❤️ Ne napillisetkin on tosi ihania myös :)

      Poista
  2. Farkkuhameet taitaa olla kyllä melkoisen pinnalla, mutta hyvin harvoin niitä näkee katukuvassa. Ehkä monella on just jäänyt sellanen fiilis että ne on jotain ylä-aste juttuja ? Muhun ei kyseinen vaatekappale kolahda sitten ollenkaan, mutta todella hyvältä se kyllä kieltämättä näyttää valkoisen rinnalla ja sun ylläsi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ne kyllä on nyt tosi pinnalla! Musta taas puolestaan tuntuu, että tosi monilla näkee katukuvassa niitä :D Jep, varmasti monille on jääny niistä sellaiset ala/yläastevibat, sellaiset itselläkin kummitteli jossain mielen perukoilla. Kiitos paljon sulle, tosi kiva kuulla että tykkäät vaikket itselläsi farkkuhametta näkisikään! :)

      Poista
  3. Toi asu on tosi kiva! Kivan simppeli, mutta silti toimii tosi hyvin!! :)

    Katja Johanna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti Katja, kiva kuulla että säkin tykkäät! :)

      Poista
  4. Jeesus nainen ku näytät niin upeelta!!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitäs se toinen upeus siellä huutelee!❤️ Kiiitos paljon ihana💗💗

      Poista
  5. Tykkään tosi paljon tuosta asukokonaisuudesta! ♥ Itsekin olen tänä kesänä löytänyt farkkuhameen päältäni muutamaankin otteeseen, kun taas aiemmin niiden käytössä oli monen vuoden tauko - ehkä juuri noiden ala-astevibojen takia :D Farkkuhameesta saa kuitenkin todella tyylikkään, ja tuollainen valkoinen paita sopii siihen mielestäni kivasti :)

    VastaaPoista