Stockholm Sephora Haul

IMG_0050-4

Lupailin viimeviikolla tehdä postausta mun pienestä Tukholman Sephora haulista! Huh, vaikka tässä onkin vaan muutama tuote, niin noihin saa kyllä ihan kivasti rahaa uppoamaan.. Pieni morkkis, mutta toisaalta, noita ei Suomesta saa - saa nähdä mikä mun perustelu sitten on, kun niitä ehkä joskus vuosikausien päästä saakin Suomesta :D Mutta harrastuksensa kullakin, eikö niin. Lähdetään liikkeelle uudesta huulipunasta!

IMG_0061-3 P3270193-2

Too Faced Melted Liquified Long Wear Lipstick sävyssä Sugar. Tämä sävy oli yllätyksekseni hieman vaaleampi huulilla kuin miltä näytti swatchatessa kämmenselälle, mutta ihastuin tähän silti kovasti. Etsin juuri tuollaista keväisen kepeää persikkaisen vaaleanpunaista huulipunaa, ja kriteerinä oli myös se, että ei mattaa. En tiedä olenko ainoa, mutta mulla alkaa pikkuhiljaa tursuta tämä mattatrendi jo korvista ulos? Jokatapauksessa, tykkään tästä tuotteesta kovasti, vaikka värin vaaleus vähän yllätti. Ja koska tämä huulipuna on sen verran vaaleaa, on huulten kosteutus super tärkeää - vaalea huulipuna kun on 100 kertaa armottomampi röpelöisille huulille kuin tummemmat.

IMG_0121-2 P3270169-3

Becca Shimmering Skin Perfector Champagne Pop. Ahh, ai että, tää on mun lemppari!! Mä olin niin intona, kun bongasin tämän Sephorasta. Koitin jo etukäteen Suomesta googletella, josko Tukholman Sephoran valikoimiin kuuluisi Becca, mutta silmiini ei ainakaan Tukholman liikkeen sivuilla osunut kyseinen merkki. Mun päässä tyyliin soi halleluja, kun huomasin Beccan pisteen suoraan astuttuani liikkeeseen sisään :D Tosiaan, tämä highligter on tehty yhteistyössä yhden mun suosikki kauneusvloggaajan, Jacklyn Hillin, kanssa. Olen hänen hullu faninsa, joten mun oli pakko saada tämä! Mä en suosittelisi tätä maltillisen hehkun ystäville, mutta jos olet munlainen sokaisevaa highlighteria rakastava, niin tää on niin sun juttu. Tämä highlighter oli mun yllätyksekseni hieman tummempaa ja persikkaisempaa mitä olen tottunut käyttämään (vrt. esim. Mary-Louhun), joten kaikista vaaleaihoisimmille tää ei ehkä ole se optimaalisin. Ps. Ei, mulla ei ole highlighteria otsassa, se kiiltää ihan muuten vaan :D

IMG_0132-2

Sephoran meikkisiveltimet PRO Smoky shadow 30 & Crease Shadow 73. Mä olen ennenkin jo kertonut, kuinka mä olen ollut tyytyväinen Sephoran meikkisiveltimiin pitkän tähtäimen päivittäisessä käytössä. Ne ovat yksiä suosikkisiveltimiäni, ja ovat kestäneet kuin uusina kaikki mahdolliset meikin epäonnistumisraget ja pesut :D Siksi nappasin mukaani kaksi luomivärisivellintä, joista erityisesti pidän tuosta blendaussiveltimestä. Luomiväri häivyttyy tuon avulla tosi helposti!

IMG_0069 IMG_0085

Okei, oli pakko napata tästä kannesta kuva. Mä niin tykkään Too Facedin pakkauksista!

IMG_0105

Too Faced Milk Chocolate Soleil Powder. Tämän mattaisen aurinkopuuterin ostin lähinnä korvaavaksi ja helpommin kuljetettavaksi versioksi Anastasian puuterimaisen contourpaletin (joo sori se on ihan kauheassa kunnossa.. :D) Fawn-sävylle, joka on siis noista tuo eniten käytetty. Sävyt ovat aika samantyyliset, aurinkopuuteri vaan on himpun lämpimämmän sävyinen. Mutta se ei mua henkilökohtaisesti haittaa, lopputulos kun ei kuitenkaan ole oranssihtava. Tämä on myös sopivan vaaleaa aurinkopuuteriksi, joten tätä voi sutia huoletta. Ja pakko vielä mainita tän tuoksusta - tässä on käytetty kaakaojauhetta, joten puuteri tuoksuu ihan suklaalta.

Löytyikö näistä teille tuttuja tai kokeiluun lähteviä meikkejä? :)

8 kommenttia

  1. Ihania löytöjä oot tehnyt! Too Faced on mun ehdoton suosikki aivan kaikista maailman meikkimerkeistä. Sen lisäksi että tuotteet ovat todella kauniisti paketoitu ne ovat myös kaikinpuolin todella toimivia. Melted -huulipuna on kyllä pakko kotiuttaa seuraavaksi, vaikuttaa tosi hyvältä! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enkös vaan! :) Munkin mielestä Too Faced on yksi parhaista merkeistä, oon ihan samaa mieltä sun kanssasi! Voin kyllä suositella, nää on tosi ihania :)

      Poista
  2. Voi Champagne Pop! <3 ja mulla on toi ihan sama Too Facedin huulipuna! Mä en oikeen osaa nudeja käyttää mutta ehkä tän innostamana ottaisin sen taas huomenna käyttöön? :)

    Sanna / pannariblogi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äläpä muuta sano!! <3 Ai on vai, vähänkö kiva! Ota ihmeessä käyttöön, äkkiä silmä tottuu!! :)

      Poista
  3. En kestä, toi highlighter näyttää niin hyvältä! Osaatko suositella hyvää highlighteria mitä sais Suomestakin? Ja mielellään jotain missä olisi mahdollisesti sopivaa tosi vaalealle ihollekin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos!!<3 Mä tykkään tosta niiiin paljon! Sellainen mmitä saa tilattua suomeenkin helposti esim. Cocopandasta tai vastaavasta niin mä sanoisin että theBalmin Mary-Lou highlighteri! Se on ollut mulla ihan ykkösenä pitkään, se on tarpeeksi vaaleaa ja todella pigmenttistä :)

      Poista
    2. Kiitti paljon vinkistä :) Näyttäis olevan vielä alessa tuolla Cocopandassa!

      Poista
    3. Eipä mitään, kiva jos pystyin olla sulle avuksi!:) Oi vitsi, sehän sattui sit sopivasti!

      Poista