Huda Beauty

IMG_0116-2

Kun sain kuulla ystäväni lähtevän reissuun Dubaihin, mun oli aivan pakko pyytää häntä nappaamaan Sephorasta mulle muutama Huda Beautyn tuote. Mä olen ihaillut Huda Kattania jo kauan, siinä vasta kaunis ja yritteliäs bisnesnainen! Musta on niin upeaa, kun joku pääsee tekemään intohimostaan työn. Hudan tuotteita on pitkin Instagramia hehkutettu useaan otteeseen, joten halusin viimen itsekin päästä tietämään onko se kaiken hehkutuksen arvoista.

IMG_0156

Näistä Hudan ripsistä mun on pakko sanoa, että olipa hintaan nähden pettymys! Nämä ripset ovat Lana #10. Musta Hudan ripset ovat niin ihania ja niistä hän kai alun perin tunntetuksi tulikin, joten olisin kovasti halunnut tykätä näistä. Voi varmasti olla, että valitsin netin kuvien ripsien perusteella aivan vääränlaiset ripset itselleni, enkä tietenkään yksien merkin ripsien perusteella aio tuomita kaikkia. Mutta näistä en pitänyt ollenkaan! Ripsinauha oli todella tönkkö, eikä meinannut muotoutua silmiini laisinkaan. Lisäksi ripset olivat todella paksut, raskaat ja "karvaiset" :D Kun olin vaivoin saanut ne paikoilleen, näky oli aika huvittava. Voin uskoa, että nämä näyttävät kauniilta tummapiirteisempien naisten silmissä, mutta mun vaaleille skandinaavisille piirteille ja sinisille silmille nämä olivat yksinkertaisesti liian dramaattiset. 

IMG_0141 IMG_0160

Seuraavana testissä oli Hudan Liquid Matte Lipstick sävyssä Bombshell. Tämä on heittämällä paras mattahuulilakka, jota olen ikinä kokeillut! Koostumus on todella pigmenttinen, kevyt ja kosteuttava, peittoaa kaikki Nyxit ihan mennentullen. Tämä myös pysyy huulilla todella pitkään, ja applikaattorin avulla tällä voi myös rajata huulet helposti. Mulla ei ole harmikseni kuvaa tästä huulilla, mutta jos sävyä pitäisi verrata johonkin, olisi Nyxin Lip Lingerie sävyssä Bedtime Flirt suht lähellä tätä. Tämä Hudan vaan on ehkä aavistuksen tummempi, mutta se voi johtua paremmasta pigmentistäkin.

Oletteko te testanneet näitä Hudan tuotteita?

2 kommenttia

  1. Voi vitsi tää oli mielenkiintoinen postaus! Mäkin seuraan huda beitya instassa ja oon kuolannut noita meikkejä jo pitkään! Varsinkin just noi huulituotteet kiehtoo eniten! :) en oo harmikseni noita päässyt testaamaan mutta vielä joku päivä on pakko päästä! :D

    http://jennakaroliiiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että tuli hyvään saumaan tää postaus! :) Kantsii kyllä testata noita huulijuttuja jos vaan vähänkin kiinnostaa, et tule pettymään:)

      Poista